خدمات جانبی

درباره ما

مجموعه حمل و نقل سریع بار در سال ۱۳۵۲ فعایت خود را تحت عنوان باربری درون شهری آغاز نمود و با توسعه خدمات خود به همراه دریافت مجوز فعالیت حمل و نقل جاده ای از سال ۱۳۵۷ به عنوان قطب حمل و نقل جاده ای استان فارس شناخته می شود.
این مجموعه در ادامه روند رشد خود با دریافت مجوز حمل و نقل بین المللی کالا امروز به عنوان اصلی ترین شرکت حمل و نقل بین المللی فعال استان فارس با مدیریت " محمد فروتن دارای مدرک دکتری برنامه ریزی حمل و نقل"، در حال ارائه خدمات به صنعتگران، معدن داران، بازرگانان، کشاورزان و ادارات و سازمانهای دولتی و خصوصی می باشد.
این مجموعه با در اختیار داشتن کامیونهای خاور، شش چرخ، ده چرخ، و تریلرهای کفی، تیغه، لبه دار، سواری کش، چادری، یخچال دار، تانکر، بونکر، کمرشکن و بوژی به همراه کشنده های استاندارد واجد شرایط کنوانسیون TIR و CMR و نیز مجوز فعالیت حمل و نقل جاده ای و حمل و نقل بین المللی کالا و با دارا بودن پایانه اختصاصی دارای سالن اعلام بار، پارکینگ، انبارهای مسقف و روباز، سردخانه، رمپ تخلیه و بارگیری، سکوی متحرک بارگیری، فضای بسته بندی، خوابگاه و امکانات رفاهی جهت رانندگان قادر به ارسال و حمل محصولات صنعتی، معدنی، تجاری، کشاورزی، سنگین و فوق سنگین در تمامی ابعاد و اوزان، به تمام نقاط ایران و جهان میباشد.در زمینه حمل و نقل دریایی نیز مجموعه حمل و نقل سریع بار جهت حمل محموله های کانتینری، فله و عمومی با انعقاد قرارداد با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماینده استان فعالیت می نماید.
این شرکت با ایجاد ارتباطی پویا بر اساس مولفه های توسعه حمل ونقل پایدار با اکثر خطوط کشتیرانی و همچنین تکیه بر ناوگان حمل و نقل جاده ای خود به جهت ارتباط موثر با بنادر و اثر بخشی در چرخه فرآیند لجستیک، بهترین خدمات دریائی و لجستیکی را با ارائه رقابتی ترین قیمت بازار, در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. گروه حمل و نقل سریع بار حمل ریلی محموله های صادراتی و وارداتی، در حوزه کشورهای اروپای و آسیای را با مجوز فورواردری از سازمان راه آهن با امکان رزرو واگن یا ارسال خرده بار به صورت واگن اشتراکی انجام میدهد.
مجموعه ما این افتخار را دارد تا حمل محموله های شما را از طریق شرکت های هواپیمایی عضو سازمان بین المللی هوایی (یاتا) با بهترین قیمت ممکن، بعهده گیرد. تجربه و تخصص پرسنل این شرکت به همراه تسهیلات موجود و پیش قرار دادهای منعقد شده با خطوط هوایی ، ما را قادر به ارائه سرویسهای منظم برای محموله های تجاری با پروازهای مستقیم و مطمئن در سطح جهان ساخته است.

فرم های درخواست

افتخارات ما

نوشته شده توسط مدیر عامل


مجموعه حمل ونقل سریع بار با قدمتی قریب به نیم قرن به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکتهای حمل ونقل کالای استان فارس افتخار دارد که به عنوان تنها شرکت فعال در حوزه حمل ونقل بین المللی کالای استان فارس در حال ارائه خدمت می باشد، در این مسیر این مجموعه با آموزش پرسنل مجرب و آموزش رانندگان بومی استان فارس و تهیه مدارک لازم برای ایشان بیش از سیصد دستگاه تریلر را در انواع متنوع جهت تردد در مسیرهای مختلف بین المللی تحت پوشش قرار داده، که ایشان در حال حاضر سهم بسیار زیادی در صادرات محصولات غذایی، میوه و تره بار به کشورهای حاشیه خلیج فارس، ترانزیت سواری از مبدا امارات به مقصد عراق و همچنین صادرات و واردات کالا به از عمده کشورهای اروپایی و روسیه دارند، لذا این مجموعه خود را بناینگذار صنعت حمل ونقل بین المللی در استان فارس می داند. همچنین این مجموعه با افتخار، عمده حجم جابجایی بارهای ترافیکی، سنگین و فوق سنگین استان را به عهده دارد.

آخرین مقالات